Modalitati de achitare

Achitare

PRELUNGIRE PRIN INNOIREA CONTRACTULUI DE CREDIT

Achita dobanda si eventualele dobanzi penalizatoare pana la zi si vei beneficia de innoirea contractului de credit pe o noua perioada. Pentru acest lucru este necesar sa ne contactezi telefonic la numarul 0374475000 / 0374477344, de luni pana vineri in intervalul 08:00 – 20:00.

Poti achita prin urmatoarele modalitati:

  • Debitarea telefonica a cardului bancar - ne vei contacta telefonic la 0374475000 pentru plata dobanzii si prelungirea contractului;
  • Prin plata cu card bancar in sistem 3D Secure direct din contul de client deschis in momentul in care ai aplicat pe site-ul www.creditfix.ro. Poti efectua plata direct din contul tau de client, accesand sectiunea istoric apasand butonul Achita acum dobanda si utilizez creditul inca o luna;

ACHITARE LA DATA SCADENTA

Poti achita imprumutul prin urmatoarele modalitati:

  • Debitare automata a cardului bancar - pentru a putea achita creditul este necesar ca la scadenta sa aveti banii in cont, iar acestia vor fi retrasi automat prin debitarea cardului;
  • Prin plata cu card bancar in sistem 3D Secure direct din contul de client deschis in momentul in care a-ti aplicat pe site-ul www.creditfix.ro. Puteti efectua plata direct din contul tau de client, accesand sectiunea istoric, apoi dati click pe butonul Plateste acum;
  • Transfer bancar online prin intermediul serviciului SmartPay disponibil in contul de client. Transferul sumei se face instant utilizand datele de autentificare in aplicatia de internet banking. Aceasta modalitate de plata este disponibila pentru urmatoarele banci: CEC Bank, Banca Transilvania, BRD-GSG, ING Bank, BCR, Unicredit Bank, Raiffeisen Bank, Alpha Bank, First Bank, Libra Bank, OTP Bank, Garanti BBVA Bank.
  • Debitarea telefonica a cardului bancar - ne veti contacta telefonic la 0374475000 pentru preluarea sumei datorate, de luni pana vineri in intervalul 9.00-18.00;
  • In numerar prin depunerea sumei datorate in unul din conturile CreditFix IFN SA de mai jos, specificandu-se la detalii de plata CNP-ul dumneavoastra si numarul contractului de credit;
  • Prin transfer bancar in conturile CreditFix IFN SA, unde detaliile ordinului de plata fac in mod obligatoriu referire la numarul contractului de credit si CNP-ul dumneavoastra;
  • Poti utiliza pentru plata oricare din conturile bancare deschise de catre CreditFix IFN SA de mai jos:
    • RO39BRDE410SV36242114100 deschis la BRD-GSG
    • RO63BTRLRONCRT0298765701 deschis la BANCA TRANSILVANIA
    • RO82UGBI0000742005103RON deschis la GARANTI BANK
    • RO79RNCB0092145923710001 deschis la BCR
    • RO91INGB0000999908186849 deschis la ING BANK
    • RO89BREL0002004123980100 deschis la LIBRA BANK.
  • Achitare la punctele de plata PayPoint. Intra in contul de client, apasa butonul "Achit integral sau partial" si alege "Plata prin PayPoint". Genereaza apoi un cod de bare pe care il vei prezenta casierului PayPoint. Plata efectuata prin PayPoint va fi inregistrata la Credit Fix IFN in urmatoarea zi lucratoare dar procesarea se va efectua cu data platii. Suma de plata inregistrata in codul de bare, este valabila doar pentru data la care a fost generat. Daca doresti sa faci plata intr-o alta zi, te rugam sa soliciti un nou cod de bare din contul de client in ziua respectiva.

ACHITARE ANTICIPATA

In cazul in care se doreste rambursarea anticipata a creditului, ai la dispozitie urmatoarele modalitati:

  • Prin plata cu card bancar in sistem 3D Secure direct din contul de client deschis in momentul in care ai aplicat pe site-ul www.creditfix.ro. Poti efectua plata direct din contul tau de client, accesand sectiunea istoric, apoi poti da click pe butonul Plateste acum;
  • Transfer bancar online prin intermediul serviciului SmartPay disponibil in contul de client. Transferul sumei se face instant utilizand datele de autentificare in aplicatia de internet banking. Aceasta modalitate de plata este disponibila pentru urmatoarele banci: CEC Bank, Banca Transilvania, BRD-GSG, ING Bank, BCR, Unicredit Bank, Raiffeisen Bank, Alpha Bank, First Bank, Libra Bank, OTP Bank, Garanti BBVA Bank.
  • In numerar prin depunerea sumei datorate in unul din conturile CreditFix IFN SA de mai jos, specificandu-se la detalii de plata CNP-ul dumneavoastra si numarul contractului de credit;
  • Prin transfer bancar in conturile CreditFix IFN SA, unde detaliile ordinului de plata fac in mod obligatoriu referire la numarul contractului de credit si CNP-ul dumneavoastra;
  • Debitarea telefonica a cardului bancar - ne veti contacta telefonic la 0374475000 pentru preluarea sumei datorate, de luni pana vineri in intervalul 9.00 - 18.00;
  • Poti utiliza pentru plata oricare din conturile bancare deschise de catre CreditFix IFN SA de mai jos:
    • RO39BRDE410SV36242114100 deschis la BRD-GSG
    • RO63BTRLRONCRT0298765701 deschis la BANCA TRANSILVANIA
    • RO82UGBI0000742005103RON deschis la GARANTI BANK
    • RO79RNCB0092145923710001 deschis la BCR
    • RO91INGB0000999908186849 deschis la ING BANK
    • RO89BREL0002004123980100 deschis la LIBRA BANK.
  • Achitare la punctele de plata PayPoint. Intra in contul de client, apasa butonul "Achit integral sau partial" si alege "Plata prin PayPoint". Genereaza apoi un cod de bare pe care il vei prezenta casierului PayPoint. Plata efectuata prin PayPoint va fi inregistrata la Credit Fix IFN in urmatoarea zi lucratoare dar procesarea se va efectua cu data platii. Suma de plata inregistrata in codul de bare, este valabila doar pentru data la care a fost generat. Daca doresti sa faci plata intr-o alta zi, te rugam sa soliciti un nou cod de bare din contul de client in ziua respectiva.

ACHITARE DUPA SCADENTA CU PENALITATI

Dupa data scadentei se va percepe dobanda penalizatoare zilnica conform contractului.

Pentru a cunoaste suma de plata restanta si a discuta despre situatia contractului dumneavoastra va rugam sa ne contactati la numerele 0374477344 / 0374475000, de luni pana vineri in intervalul 9.00 - 18.00 sau pe email la contact@creditfix.ro.

Puteti achita imprumutul prin urmatoarele modalitati:

  • Debitare automata a cardului bancar - pentru a putea achita integral creditul este necesar sa aveti suma datorata in cont, iar acestia vor fi retrasi automat prin debitarea cardului;
  • Prin plata cu card bancar bancar in sistem 3D Secure direct din contul de client deschis in momentul in care a-ti aplicat pe site-ul www.creditfix.ro. Puteti efectua plata direct din contul dumneavoastra de client, accesand sectiunea istoric, apoi poti da click pe butonul Plateste acum;
  • Debitarea telefonica a cardului bancar - ne veti contacta telefonic la 0374477344 / 0374475000 pentru preluarea sumei datorate, de luni pana vineri in intervalul 9.00-18.00;
  • Transfer bancar online prin intermediul serviciului SmartPay disponibil in contul de client. Transferul sumei se face instant utilizand datele de autentificare in aplicatia de internet banking. Aceasta modalitate de plata este disponibila pentru urmatoarele banci: CEC Bank, Banca Transilvania, BRD-GSG, ING Bank, BCR, Unicredit Bank, Raiffeisen Bank, Alpha Bank, First Bank, Libra Bank, OTP Bank, Garanti BBVA Bank.
  • In numerar prin depunerea sumei datorate in unul din conturile CreditFix IFN SA de mai jos, specificandu-se la detalii de plata CNP-ul dumneavoastra si numarul contractului de credit;
  • Prin transfer bancar in conturile CreditFix IFN SA, unde detaliile ordinului de plata fac in mod obligatoriu referire la numarul contractului de credit si CNP-ul dumneavoastra;
  • Poti utiliza pentru plata oricare din conturile bancare deschise de catre CreditFix IFN SA de mai jos:
    • RO39BRDE410SV36242114100 deschis la BRD-GSG
    • RO63BTRLRONCRT0298765701 deschis la BANCA TRANSILVANIA
    • RO82UGBI0000742005103RON deschis la GARANTI BANK
    • RO79RNCB0092145923710001 deschis la BCR
    • RO91INGB0000999908186849 deschis la ING BANK
    • RO89BREL0002004123980100 deschis la LIBRA BANK.
  • Achitare la punctele de plata PayPoint. Intra in contul de client, apasa butonul "Achit integral sau partial" si alege "Plata prin PayPoint". Genereaza apoi un cod de bare pe care il vei prezenta casierului PayPoint. Plata efectuata prin PayPoint va fi inregistrata la Credit Fix IFN in urmatoarea zi lucratoare dar procesarea se va efectua cu data platii. Suma de plata inregistrata in codul de bare, este valabila doar pentru data la care a fost generat. Daca doresti sa faci plata intr-o alta zi, te rugam sa soliciti un nou cod de bare din contul de client in ziua respectiva.

Amanare plata - Utilizeaza creditul inca o luna fara achitare

Utilizeaza optiunea de a plati dobanda la termen si continua utilizarea capitalului pentru inca o luna!

Acum din contul de client poti opta ca la scadenta creditului sa platesti doar dobanda si sa amani plata sumei trase din linia de credit cu inca o luna. Scadenta noua va fi ziua de incasare venit din luna urmatoare scadentei pentru creditul actual.

Poti utiliza aceasta optiune o singura data pentru fiecare tragere din linia de credit, cu conditia respectarii conditiilor generale prezentate mai jos.

Plateste dobanda si amana plata creditului cu inca o luna!

Conditii generale pentru a putea solicita amanarea la plata a sumei imprumutate:

  • Tragerea pentru care se doreste amanarea platii trebuie sa nu fi refinantat o tragere anterioara, si sa nu mai fi avut o alta amanare la plata;
  • Autorizarea pentru debitarea automata a cardului sa fie in continuare valabila;
  • Cartea de Identitate trebuie sa fie in perioada de valabilitate (daca a expirat trebuie sa ne transmiti fotografia noii carti de identitate);
  • Valabilitatea contractului liniei de credit trebuie sa fie mai mare decat urmatoarea data scadenta.

Cum procedezi:

  • Dupa mai mult de 5 zile de la obtinerea creditului poti solicita din contul de client ca in ziua scadentei sa iti fie retrasa doar dobanda, urmand ca scadenta creditului sa fie prelungita. Pentru asta trebuie sa te asiguri ca in ziua scadentei ai pe cardul inregistrat la Credit Fix, suma necesara achitarii dobanzii.
  • Daca in ziua scadentei nu s-a putut face retragerea dobanzii, poti face prelungirea din contul de client achitand dobanda si eventualele penalitati daca creditul tau nu inregistreaza o intarziere mai mare de 10 zile de la scadenta.
  • Din contul de client, poti face pe loc prelungirea scadentei creditului prin achitarea dobanzii, daca creditul tau are mai putin de 10 zile pana la scadenta curenta si nu mai mult de 10 zile de intarziere (caz in care va trebui sa acoperi si dobanda penalizatoare).

Daca ai nevoie de informatii suplimentare sau suport pentru amanarea creditului tau, te rugam sa ne contactezi la telefon 0374475000.