Credit Fix IFN SA este o institutie financiar nebancara (IFN), iar produsul pe care il punem la dispozitia ta apare sub numele de imprumut IFN.

Fiind o institutie specializata pentru acordarea imprumuturilor in regim de urgenta, iti oferim sume de pana la 2000 lei, pe o perioada de maximum 55 de zile.

Daca ai nevoie de o suma mica de bani pentru perioada urmatoare (pentru evenimente importante in familie, concediu, achitarea unor facturi), apeleaza cu incredere la serviciile CreditFix.ro.

Imprumuturi IFN Rapide de la CreditFix

CreditFix.ro este o institutie nebancara, inscrisa in Registrul General al BNR, iar procesul de obtinere a imprumuturilor este mult mai simplu si rapid decat in cazul bancilor.

Noi iti aprobam imprumutul doar in baza buletinului, adeverintei de venit pe anul precedent si a unui extras de cont, iar banii ii transferam direct pe cardul tau de salariu.

Aplica acum!
Imprumut IFN
1. Cum se realizeaza rambursarea unui imprumut ifn?
Rambursarea unui imprumut IFN se realizeaza automat, ceea ce inseamna ca la data scadenta stabilita, de pe cardul de salariu / pensie se va realiza debitarea directa.
2. Daca rambursez banii mai devreme de data scandenta, pot solicita un alt imprumut ifn?
In cazul in care rambursezi banii mai devreme decat termenul stabilit, contractul intre beneficiar si IFN se incheie, motiv pentru care inca din aceeasi zi poti solicita un alt credit nebancar.
3. Ce tip de card bancar este necesar pentru un ifn credit?
Pentru a deveni client CreditFix si pentru a imprumuta o suma de bani pe care o vei rambursa intr-o perioada de maximum 45 de zile trebuie sa dispui de un card de salariu sau un card de pensii activ.
4. Cui se adreseaza imprumuturile ifn?
Imprumuturile IFN se adreseaza persoanelor care au implinit varsta de 18 ani, au cetatenie romana si au un venit lunar constat ce este incasat pe cardul de salariu / pensii. De asemenea, aceste tipuri de credite se adreseaza persoanelor care se afla in situatii financiare neprevazute si au nevoie de imprumuturi in regim de urgenta!
5. Care este rolul activarii contului de client?
Contul de client reprezinta un instrument cu ajutorul caruia se poate solicita acordarea unui credit sau se poate verifica suma de plata, ulterioara primirii sumei de bani dorite! In cazul in care parola contului a fost uitata, tot ceea ce trebuie sa faceti este sa intrati in sectiunea de cont client si sa accesati “Am uitat parola”. In cazul in care intampinati dificultati la activarea contului, cat si la accesarea acestuia ne puteti cere ajutorul si telefonic!